14 DNI NA ZWROT/WYMIANĘ TOWARU

Zgodnie z krajowymi i europejskimi przepisami o prawach konsumentów, sklep bigspin.pl umożliwia swoim klientom dokonanie wymiany lub zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego zakupu. Podstawa prawna: Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827).

 

1. WYMIANA

Klient ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony "Formularz wymiany towaru / odstąpienia od umowy".

>> Kliknij, by pobrać formularz <<

lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz podanym powodem wymiany.

Koszty wysyłki wymienianego produktu do bigspin.pl ponosi Klient. Koszty ponownej wysyłki do Klienta ponosi bigspin.pl jeśli wartość zamówienia przekracza 150zł. W przeciwnym wypadku koszty wysyłki ponosi Klient i wynoszą one 10zł.

Prosimy wcześniej sprawdzić dostępność żądanego produktu w naszym sklepie oraz jego zarezerwowanie. Wystarczy złożyć zamówienie na dany towar, a w komentarzu dopisać "Zamówienie na wymianę - nr poprzedniego zamówienia: XXXXX". To znacznie przyśpieszy realizację wymiany.

Uwaga!

Pamiętaj, że nie możesz używać otrzymanych towarów, jeśli zamierzasz odstąpić od umowy zakupu. Prawo do odstąpienia od umowy istnieje po to, aby umożliwić Ci obejrzenie produktu w taki sam sposób, jak miałoby to miejsce w sklepie. W żadnym razie nie przysługuje Ci prawo do bezpłatnego użytkowania towarów przez 14 dni. Sklep może odmówić wymiany towaru w przypadku odnotowania widocznych śladów użytkowania.

 

2. ZWROT TOWARU

Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar, nie podając przyczyny, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony "Formularz wymiany towaru / odstąpienia od umowy".

>> Kliknij, by pobrać formularz <<

lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz numer konta, na które mają zostać przelane zwrócone pieniądze.
Przelew na konto to jedyna możliwa forma zwrotu pieniędzy.

W przpadku, gdy do zakupionego towaru dodawany był inny produkt gratis lub po obniżonej cenie (w ramach specjalnych promocji), należy odesłać go wraz ze zwracanym towarem.

Zwracany towar klient odsyła na własny koszt.

 

3. REKLAMACJE

W sklepie oferowane są tylko produkty nowe i oryginalne.

Każdy produkt, zakupiony w bigspin.pl może być reklamowany z tytułu rękojmi lub w ramach gwarancji udzielanej przez producenta.

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy klienta w wyniku użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar odsyłany jest na koszt klienta.
Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony "Dokument reklamacji towaru"

>> Kliknij, by pobrać formularz <<

lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email jaki podał podczas składnia zamówienia lub telefonicznie na numer jaki podał podczas składania zamówienia.

 

UWAGA! Zwroty, wymiany oraz reklamacje dokonywane są wyłącznie na podstawie oryginalnego paragonu.

  

 -
Copyright © 2010-2017 bigspin.pl
info@bigspin.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl